Известие

Collapse
No announcement yet.

Гасне в движение и не пали 156 1.8 с газ

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Гасне в движение и не пали 156 1.8 с газ

    Случая е следния колата върви на газ и гасне в движение след което не иска да запали.

    Гориво има и газ и бензин, макар че винаги на бензин пали.

    Колата в момента е в германия на една автомагистрала, та ако някои има идея де е проблема ще е добре дошла.

    П.С.: не е имобилайзера, сега се ресетва без клема.
    Honda CB 500
    Алфа Ромео 156 1.8 '98 (бракувана )
    Москвич Алеко - 6 нюанса на червеното (вечна му памет)
    Зелен дванайсетак от яките (то други няма)

  • #2
    проблема е почти изяснен - не върти разпределителния вал.

    Едит: невъртенето на разпределителния вал може ли да е от датчик?
    Last edited by lord_chuldarkar; d.m.y г., 15:27.
    Honda CB 500
    Алфа Ромео 156 1.8 '98 (бракувана )
    Москвич Алеко - 6 нюанса на червеното (вечна му памет)
    Зелен дванайсетак от яките (то други няма)

    Comment


    • #3
      А?

      Колега, вала ти, че се върти върти се. Освен ако не си скъсал ангрежен ремък. По скоро датчика за запалването е предал богу дух.

      С това инфо което си дал няма как да ти помогнем много. Кажи какво прави колата като тръгнеш да палиш. Изобщо върти ли стартера? Припуква ли докато върти? Има ли наченки да запали или само си върти без нищо да се случва. Свети ли инжектора на таблото? Като се охлади мотора пробва ли пак да запалиш?
      Last edited by oem; d.m.y г., 15:31.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
        А?

        Колега, вала ти, че се върти върти се. Освен ако не си скъсал ангрежен ремък. По скоро датчика за запалването е предал богу дух.

        С това инфо което си дал няма как да ти помогнем много. Кажи какво прави колата като тръгнеш да палиш. Изобщо върти ли стартера? Припуква ли докато върти? Има ли наченки да запали или само си върти без нищо да се случва. Свети ли инжектора на таблото? Като се охлади мотора пробва ли пак да запалиш?
        Баща ми твърди че не се върти, пък ремъка е там - аз съм късал ремък на опел и тъй както ми описва ситуацията е точно като да е без ремък.

        Като тръгне да пали - стартера върти, по таблото не светят грешки (червени лампи), засега е свалена клемата и след 10мин е пробвано пак да се запали, но безуспешно, също е свалена капачката на маслото в следствие на което баща ми твърди че е видял вала да не се върти.

        П.С.: колата имаше половин литър масло в повече което така и не отлях, сега ще пробват да палят след като се охлади мотора.
        Last edited by lord_chuldarkar; d.m.y г., 15:35.
        Honda CB 500
        Алфа Ромео 156 1.8 '98 (бракувана )
        Москвич Алеко - 6 нюанса на червеното (вечна му памет)
        Зелен дванайсетак от яките (то други няма)

        Comment


        • #5
          Значи гледай сега. Това е много смешно което казваш, но не ти се смея!

          Как няма да се върти разпределителния вал щом ремъка е там? Гледай сега. Ако е превъртял ремъка трябва да си ударил клапани. Трябва да си чул едно голямо изтракване на желязо когато е угаснала колата.

          Ако така се е случило, то няма да запалиш тази кола скоро.

          Дай малко повече инфо. За да може поне да хвърляме боб тука.

          ЕДИТ: През капачката не знам дали се вижда въртенето на вала, но щом ремъка е там не може да не се върти.

          Сори, не мога да помогна.
          Last edited by oem; d.m.y г., 15:41.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #6
            Сега звъннах пак на баща ми и случая е следния, вала не се върти и ремъка не се върти, незнам какво се е чуло когато е угаснала колата, но подозирам че ако се е чуло голямото изтракване нямаше въобще да ми се обаждат да ме питат знам ли нещо по въпроса.

            Мисълта ми беше в темата някои да даде идея от какво може да е, но май вече няма смисъл тъй като явно е механичен проблем и то не безобиден.


            Стартера върти а ремъка - не. това е проблема, ако някои има идея какъв е поне да знам колко горе долу ще е ремонта макар че няма да е малък.
            Honda CB 500
            Алфа Ромео 156 1.8 '98 (бракувана )
            Москвич Алеко - 6 нюанса на червеното (вечна му памет)
            Зелен дванайсетак от яките (то други няма)

            Comment


            • #7
              Предавам се. Някой друг да гадае. Викнете майстор на място.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                Предавам се. Някой друг да гадае. Викнете майстор на място.
                не съм там, но ще викнат пътна помощ.
                Honda CB 500
                Алфа Ромео 156 1.8 '98 (бракувана )
                Москвич Алеко - 6 нюанса на червеното (вечна му памет)
                Зелен дванайсетак от яките (то други няма)

                Comment


                • #9
                  Щом ремъка си е там и е зацепен,а старера върти но не го движи значи логично проблема да е в стартера. На скорост пробвахте ли да я запалите? Но щом е изгаснала в движение значи работата е друга,абе най добре е майстор да я види,няма смисъл от тук да гадаем.
                  Last edited by Galeano; d.m.y г., 16:18.
                  sigpic Alfasud/156 1.8ex
                  156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Galeano Покажи съобщение
                    Щом ремъка си е там и е зацепен,а старера върти но не го движи значи логично проблема да е в стартера. На скорост пробвахте ли да я запалите? Но щом е изгаснала в движение значи работата е друга,абе най добре е майстор да я види,няма смисъл от тук да гадаем.
                    на скорост не е добра идея, още повече че е угаснала, стартера върти, бендикса е правен, но сега баща ми се обади проблема е в ремъка, но неразбрах какъв.

                    Твърде вероятно работата да е много дебела пък имаше още 20-25к км в тоя ремък по график

                    Някой знае ли двигателя на 1.8 има ли защита на клапаните, доколкото бях чел май няма.
                    Last edited by lord_chuldarkar; d.m.y г., 16:46.
                    Honda CB 500
                    Алфа Ромео 156 1.8 '98 (бракувана )
                    Москвич Алеко - 6 нюанса на червеното (вечна му памет)
                    Зелен дванайсетак от яките (то други няма)

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от lord_chuldarkar Покажи съобщение

                      Някой знае ли двигателя на 1.8 има ли защита на клапаните, доколкото бях чел май няма.
                      ми ако разчиташ на това - тя се е окотила вече
                      Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

                      Comment


                      • #12
                        Нема защита. 8 клапана в най-добрия случай!
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от lord_chuldarkar Покажи съобщение
                          Сега звъннах пак на баща ми и случая е следния, вала не се върти и ремъка не се върти, незнам какво се е чуло когато е угаснала колата, но подозирам че ако се е чуло голямото изтракване нямаше въобще да ми се обаждат да ме питат знам ли нещо по въпроса.

                          Мисълта ми беше в темата някои да даде идея от какво може да е, но май вече няма смисъл тъй като явно е механичен проблем и то не безобиден.


                          Стартера върти а ремъка - не. това е проблема, ако някои има идея какъв е поне да знам колко горе долу ще е ремонта макар че няма да е малък.
                          Това,че ремъка е там не значи че е здрав.Може да е скъсал зъби - обикновено долу дето минава на малкото колело(на коляновия вал).
                          Колкото за звука при удар на бутала в клапани не е задължително да е силен-случвало ми се е на 2.0 16в. само пукна в смукателните колектори.

                          П.П.Надявам се да ми е грешно предположението и да оправите проблема.
                          Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
                          Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Ilko Ivanov Покажи съобщение
                            Това,че ремъка е там не значи че е здрав.Може да е скъсал зъби - обикновено долу дето минава на малкото колело(на коляновия вал).
                            Колкото за звука при удар на бутала в клапани не е задължително да е силен-случвало ми се е на 2.0 16в. само пукна в смукателните колектори.

                            П.П.Надявам се да ми е грешно предположението и да оправите проблема.
                            Ремъка си е там, но няма зъби, по план както вече май казах трябваше да кара още 20000км, та сега се претиснявам да не е и нещо друго иначе колата е в германия и ще чака някой минаващ автовоз да се прибере и ще я правим тук че там хем скъпо хем преди 20 инякои си август няма да я приемат.

                            Освен ремък, ролки, клапани и гумички за клапани (в аxm-auto видях че и такова продават) какво друго ще е за смяна - на буталата би ли следвало да им има нещо?
                            Honda CB 500
                            Алфа Ромео 156 1.8 '98 (бракувана )
                            Москвич Алеко - 6 нюанса на червеното (вечна му памет)
                            Зелен дванайсетак от яките (то други няма)

                            Comment


                            • #15
                              Виждал съм сцепено бутало на 2. Като махнат главата ще се види.
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment

                              Working...
                              X